|
Post by Bazzy on Aug 14, 2019 3:01:09 GMT -5
Year 2 December 24th Cibernetico PPV Line up
(Tag)(Feud) hydra & Crossbones v Assailant & Deviant
(Tag)(Feud) Los Ice Creams v Willie Da Bomb Richardson & Acid Jaz
(Tag) Latvian Proud Oak & Estonian Thunderfrog v The Batiri
Cibernetico Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston / Gregory Iron / El Generico / Bryan Danielson / Larry Sweeney / Sara Del Rey / Mike Quakenbush & Jigsaw v Vin Gerard / Combat Ant / Delirious / Oleg the Usurper / Daizee Haze / Claudio Castagnoli / Ares & Pinkie Sanchez
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 9, 2019 3:11:44 GMT -5
Year 2 December 24th Card #115 Cibernetico PPV Results
(Feud)(Tag) Assailant & Deviant beat Hydra & Crossbones 0min26 Assailant Spinning back elbow on Hydra
(Feud)(Tag) Lativian Proud Oak & Estonian Thunderfrog beat Incoherence 0min32 Baltic Edge on Frightmare (Feud score Proud Oak/Thunderfrog 12 Incoherence 6)
(Feud)(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Los Ice Creams 0min58 Acid Jaz Swissmist on Ice Cream Jnr (Feud score Los Ice Creams 3 Acid Jaz/Richardson 18)
Cibernetico Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston / Gregory Iron / El Generico / Larry Sweeney / Sara Del Rey / Jigsaw / Mike Quakenbush & Bryan Danielson v Vin Gerard / Combat Ant / Delirious / Ares / Pinkie Sanchez / Oleg the Usurper / Daizee Haze & Claudio Castagnoli 0min30 Jigsaw beat Pinkie Sanchez Dq'd 0min53 Jigsaw beat Ares with Jig n Tonic 1min27 Jigsaw beat Claudio Castagnoli with Leap Of Faith 2min23 Jigsaw beat Daizee Haze with Jig n Tonic 3min11 Oleg the Usurper beat Jigsaw by Count Out 4min26 Oleg the Usurper beat Quackenbush with Off with his head 5min03 Oleg the Usurper was Counted Out 5min29 Delirious was Dq'd 5min51 Combat Ant TKO on Larry Sweeney 6min03 Combat Ant TKO on Sara Del Rey 6min21 Bryan Danielson Cattle Mutilation on Combat Ant 6min40 Bryan Danielson Cattle Mutilation on Vin Gerard 6min58 El Generico was counted out 8min45 Bryan Danielson Deathjump & pinned Gregory Iron 9min42 Bryan Danielson Triangle Choke on Eddie Kingston Winner was Bryan Danielson
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 27, 2019 5:44:14 GMT -5
Year 2 December 30th Card 116
(Tag) Osirian Portal beat Los Ice Creams 0min20 Ophidian Death Grip on Ice Cream Jnr
Tursas (w/ Dark Menace) beat Gregory Iron 0min44 Big Splash
(Tag) Hydra & Crossbones beat The Batiri 0min22 Crossbones Friggin Sweet Driver on Obariyon
Colt Cabana beat Brodie Lee 0min24 Colt 45
(Tag) The Throwbacks (Dasher Hatfield & Mr Touchdown Mark Angelosetti) beat Men At Work ?min?? Dasher Hatfield Suicide squeeze on Mister Zero
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston beat Ares 0min30 Full Nelson Suplex
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 6, 2020 4:39:13 GMT -5
Year 3 January 2nd
Young Cubs Cup 1st Round Match Icarus beat Jigsaw 0min28 Wings of Icarus
(Tag) Jagged Scott Parker & Shane Big Mac Matthews beat Acid Jaz & Wille Da Bomb Richardson 1min23 Scott Jagged Parker Ace Kick on Acid Jaz
Saturyne beat Grizzly Redwood 1min23 Spinning Heel Kick
(Tag) Osirian Portal beat Crossbones & Hydra 1min14 Amasis Egyptian Conniption on Hydra
Smooth Sailin' Remington Beat Tursas (w/ Dark Menace) 1min27 Deadlift gutwrench suplex
Colt Cabana beat Kobald 0min15 Colt 45
Chikara Tag Team Title Match The Throwbacks (Mark Angelosetti & Dashed Hatfield) beat (Chikara Tag Team Champions) Devastation Corp 0min14 Dasher Hatfield Suicide squeeze on Max Smashmaster (Devastation Corp reign lasted for 14 days)(This is Dasher Hatfield 2 reigns & Mark Angelosetti 1 reign as Chikara Tag Team Champions)
|
|
|
Post by Bazzy on Feb 14, 2020 5:04:16 GMT -5
Year 3 January 7th Card #118
Saturyne beat Pinkie Sanchez 0min48 Rings of Saturyne
(Tag) The Ants beat Deviant & Assailant 0min22 Dq'd
Colt Cabana beat Mr Azerbaijan 0min40 Colt 45
(Tag) Incoherence beat Darin Corbin & Arik Cannon 2min06 Double Sleep Hollow on Arik Cannon
Young Cubs 1st Round Match Sugar Dunkerton beat Johnny Gargano 0min19 Lariat
(Tag) Osirian Portal beat Scott Jagged Parker & Big Magic Shane Matthews 0min40 Ophidian Death Grip on Big Magic Shane Matthews
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston beat Mr M80 Marshe Rocket 1min36 Backfist To The Future
|
|
|
Post by Bazzy on Mar 28, 2020 6:29:12 GMT -5
Year 3 January 17th Card #119
Chuck Taylor beat Smooth Sailin Ashley Remington 0min35 Omega Driver
(Tag) Tim Donst & Jakob Hammermeier beat The Ants 1min06 Tim Donst Donsituation on Fire Ant
Young Cubs Cup Match Proletariat Boat of Moldova beat Dragon Dragon 0min52 Gore
Saturyne beat 17 0min14 Rings of Saturyne
(Tag)(Feud) Incoherenece beat Estonian Thunderfrog & Latvian Proud Oak 1min27 Count out (Feud score Thunderfrog & Proud Oak 12 Incoherenece 7)
Colt Cabana beat The Shard Geikdo 0min32 Top Rope Moonsault
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) the Throwbacks (Dashed Hatfield & Mr Touchdown Mark Angelosetti) beat Osirian Portal 0min22 Mr Touchdown Extra Point on Amasis
|
|
|
Post by Bazzy on Apr 29, 2020 13:13:54 GMT -5
Year 3 January 23rd Card #120
(Tag) Jakob Hammeremeier & Tim Donst Beat Los Ice Creams 0min44 Jakob Hammermeier Guten Hacht on Ice Cream Jr
Mysterious And Handsome Stranger beat Saturyne 1min09 Second rope bulldog
(Tag) Incoherence beat N.R.G 0min27 Frightmare Deathjump & pinned Race Jaxon
Young Cup 1st Round Match Nytehawk beat Combat Ant 2min04 Power Bomb
Colt Cabana beat Gran Akuma 0min52 Colt 45
(Tag) Hydra & Crossbones beat The Batiri 2min15 Hydra Prawn Hold on Obariyon
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston beat Chuck Taylor 0min22 Backfist To The Future
|
|
|
Post by Bazzy on Jun 8, 2020 13:15:29 GMT -5
Year 3 January Card #121
Mysterious And Handsome Stranger beat Colt Cabana 0min10 Spinning Toe Hold
(Tag) Arik Cannon & Darin Corbin beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 0min09 Arik Cannon Burning Hammer on Jakob Hammermeier
Combat Ant beat Soldier Ant 0min43 Dq'd after a wild out the ring brawl
(Tag) Hydra & Crossbones beat Men At Work 0min18 Crossbones Scrapbuster on Mister Zero
Young Cubs Club 1st Round Match Gran Akuma beat Ashley Remington 0min18 Tenchi Crash
Sara Del Rey beat Daizee Haze 0min13 Counted out
Chikara Tag Team Title Match (Tag Team Champions) the Throwbacks beat Incoherence 0min20 Mr Touchdown Mark Angelosetti Extra Point on Frightmare
|
|
|
Post by Bazzy on Jul 22, 2020 8:37:41 GMT -5
Year 3 February 1st Card #1 122
Sara Del Rey beat Combat Ant 0min12 Royal Butterfly
(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Crossbones & hydra 0min43 Acid Jaz Leg Drop on Hydra
Young Cubs Cup Soldier Ant beat Mr Azerbaijan 0min51 T.K.O
(Tag) Assailt Ant & Deviant beat Darin Corbin & Arik Cannon 2min05 Deviant Stiff Kick to Arik Cannon's Skull
Swamp Monster beat Oleg the Usurper (w/ Sidney Bakabella) 0min31 Dq'd
(Tag) Devastation Corp beat Big Magic Shane Matthews & Scott Jagged Parker 0min20 Max Smash Master Bonecrushing Senton on Shane Matthews
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Eddie Kingston beat Mysterious Handsome Stranger 0min16 Sliding D
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 5, 2020 8:33:25 GMT -5
Year 3 February 10th Card #123
Vin Gerard beat Jervis Cottonbelly 0min14 Counted out
(Tag) Latvian Proud Oak & Estonian Thunderfrog beat Deviant & Assailant 0min26 Baltic Edge on Deviant
Ultra mantis Black beat Boar of Moldova 1min28 Double Knee Back Breaker
Young Cubs Club 1st Round match Grizzly Redwood beat Bryan Danielson 1min40 The Wood Chopper
(Feud) Claudio Castagnoli beat Sara Del Rey 0min23 Ricola Bomb
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) The Throwbacks beat Willie Da Bomb Richardson & Acid Jaz 1min03 Dasher Hatfield Suicide Squeeze on Willie Richardson
|
|