|
Post by Bazzy on Jun 24, 2024 3:03:52 GMT -5
Year 3 July 27th card #148
Gran Akuma beat Dragon Dragon 0min59 Deathjump & pinned
Young Cubs Cup - Mike Quackenbush beat Proletariat Boar of Moldova 0min40 Quackendriver III
(Tag) Batiri beat the Throwbacks 0min42 Dq'd Touckdown Helmet on Kodma
Olge the Usurper (w/ Sidney Barkella) beat Soldier Ant 0min12 Off With His Head
Young Cubs Cup - El Generico beat 17 0min11 Brainbustaaahhh
Saturyne beat Delirious 1min19 Hurracannara
(Tag) NGR beat Devastation Corporation 0min18 Hype Rockwell Hypewheel on Max Smasher Master
Check Taylor beat Wani 1min35 Omega Driver
Robbie Eagles beat Brodie Lee 0min56 Warp 6
(Tag) Willie Richardson & Acid Jaz beat Los Ice Creams 1min46 Willie Richardson Pounce on El Hijo Del Ice Cream
Pinkie Snachez beat Johnny Saint 1min18 Burning Sickle Fritz
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Claudo Castagnoli beat Colt Cabana 0min20 Ricola Bomb
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 14, 2024 5:08:41 GMT -5
Year 3 August 6th
Johnny Gargano beat Robbie Eagles 1min31 Hurts Donut
Pinkie Sanchez beat Saturyne 0min30 Dq'd
Proletariat Boar of Moldova beat Reckless Young 1min05 Gore
(Tag) Batiri beat Estonian Thunderfrog & Latvian Proud Oak 1min15 Kodma Flying Block Buster on Proud Oak
El Generico beat Chuck Taylor 0min50 Dq'd
Mike Quackenbush beat Gran Akuma 0min10 Quackendriver IV
Lone Star Curt Stallion beat The Shard 0min34 Counted out
(Tag) Willie Bomb Richardson & ACid Jaz beat Scott Jagged Parker & Big Magic Shane Matthews 0min38 Willie Bomb Pounce on Scott Jagged Parker
Grizzly Redwood beat Sweet n Sour Larry Sweeney 1min54 The Wood Chopper
Juan Francisco De Coronado beat Reckless Youth 1min03 Coronado Clutch
Oleg the Usuurper (w/ Sidney Barkella) beat Gregory Iron 0min19 Usuurper Kick
Chikara Tag Team Title Match NRG beat (Chikara Tag Team Champions) Tim Donst & Jakob Hammermeier 0min46 Hype Rockwell Hyperwheel on Jakob (This is NRG 3rd reign as Chikara tag team champions)(Tim Donst & Jakob Hammermeier reign lasted for 84 days not a record that is 99 days by the Ants)
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 4, 2024 4:37:19 GMT -5
Year 3 August 13th card Card #150
Pinkie Sanchez beat Sweet and Sour Larry Sweeney 0min26 Burning Snicklefritz
(Tag) Los Ice Creams beat Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson 1min45 Ice Cream Jr Deathjump on Willie Bomb
Heidi Lovelace beat Johnny Gargano 1min05 Heidi-can-rana
Icarus beat Sugar Dunkerton 0min12 Blu-ray
(Tag) The Ants (Green & Fire) beat Deviant & Assailant 0min59 Green Ant Chikara Special Green on Deviant
Oleg Usurper (w/ Sidney Bakabella) beat Smooth Sailin Ashley Remington 0min31 Pendulum Backbreaker
Mike Quackenbush beat Vin Gerard 0min15 Dq'd
El Generico beat Jaka 0min50 Powerbomb - out came The Dark Menace who asked El Generico could he manage him after been fired by Tursas? El Generico said yes.
(Tag) The Batiri beat Darin Corbin & Arik Cannon 1min44 Obariyon deathjump & pinned Arik Cannon
Jigsaw beat Mysterious Stranger 0min55 Jig n Tonic
Lone Star Curt Stallion beat Proletariat Boar of Moldova 1min37 Deathjump & pinned
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Claudio Castagnoli beat Juan Francisco De Coronado 0min08 Dq'd
|
|