|
Post by Bazzy on Jul 20, 2024 4:10:54 GMT -5
Year 2 August 9th Card 89th
Moose beat No Fear Mike Mondo 1min26 Spear
(Tag) World's Greatest Tag Team beat Pretty Boy Killers 0min30 Dq'd
Lio Rush beat Danhausen 0min37 Rush hour off turnbuckle
Tommaso Ciampa v Punishment Damien Martinez (w/ Kevin Sullivan) 0min50 Double Dq'd
(Ladies) Tealer Hendrix beat Angelina Love (w/ Mandy Leon) 0min08 Dq'd
A.J Styles beat Christopher Daniels 0min47 Dq'd
(Tag) Red dragon beat Adrenaline Rush 0min37 Kyle O'Reily Deathjump pinned Ach
The Sauce Al;ex Zayne beat Jerry Lynn 0min12 Taco Driver
(Tag)(Feud) Alex Koslov & Rocky Romero (w/ Veda Scott) beat All Nite Express (Using Bobby Cruise card started on level 2 offence) 0min42 Contract Killer on Rhett Titus (Feud score All Nite Express 3 Koslov & Romero 5)
(Feud) Tyler Black (Using Bobby Cruise card started on level 2 offence)(w/ Veda Scott) beat Unbreakable Michael Elgin 0min24 Phoenix Splash (Feud score Michael Elgin 13 Tyler Black 15)
Ring Of Honor Ladies Title Match Sumie Sakai beat (Ring Of Honor Ladies Champion) Sara Del Rey 0min40 Dq'd wild brawl
Ring Of Honor Tag Team Title (Ring Of Honor Tag Team Champions) Kings of Wrestling beat Scum 0min51 Dq'd after a wild out the ring brawl
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 10, 2024 4:45:19 GMT -5
Year 2 August 14th Card #90
A.J Styles beat Donovan Dijak 2min04 Styles Clash
(Tag) Mr Azucar Rocky Romero & Alex Koslov beat Paul London & Brian Kendrick 0min52 Contract Killer on Brian Kendrikc
Ian Riccaboni - Chris Sabin challenged anyone in the back to a match
(Ladies) Taeler hednrix beat Mercedes Martinez 0min42 Dq'd
Hangman Andy Page beat The Sauce Alex Zayne 0min58 Rite Of Passage
(Tag) The World's Greatest Tag Team beat The Bucks 0min26 Shelton Banajim Paydirt on Matt Jackson
Tyler Black beat Delirious 0min26 Phoenix Splash
(Feud) Red Dragon beat War Machine 0min37 Bobby Fish Flying Fiush Hook on Raymond Rowe (Feud score Red Dragon 3 War Machine 4)
Tony Deppen beat Chris Sabin 1min11 Running Knee Strike
(Ladies) Sumie Sakai beat (Mandy Leon) (w/ Angelina Love) by Dq'd
Kevin Steen beat Moose 0min24 Powwerbomb onto ring apron - after the match Sahy Edwards sneak attacked Kevin Steen with haymaker, spear & Moonsault
(Tag) The Wolves beat Caprice Coleman & Will Ferrarra 1min07 Eddie Edwards Die Hard on Coleman
Ring Of Honor Heavyweight Title Match Lio Rush beat (Ring Of Honor Heavyweight Champion) Mike Bennett (w/ Maria) 0min34 Rush Hour (Mike Bennett reign lasted for 31 days)(This is Lio Rush first ever reign as ROH Heavyweight Champion)
|
|
|
Post by Bazzy on Oct 30, 2024 2:24:01 GMT -5
Year 2 August 16th Card #91 "Rising Above" PPV line up
(Feud) Jay Lethal v Dalton Castle
Hangman Adam Page v Nigel McGuiness
(Tag) The Wolves v Adrenaline Rush
(Ladies) Taeler Hendrix v Trisha Adora
(Feud) B.J Whitmer v Kevin Steen
Adam Cole v Matt Sydal
(Tag) Rey Horus & Flamita v Scum
Joey Daddiego v God's Gift Q.T Marshall (w/ R.D Evans)
A.J Styles v O'Shay Edwards
(Tag) red Dragon v Alex Koslov & Mr Azucar Rocky Romero
(Ladies) Sumie Sakai v (ROH Ladies Ch) Sara Del Rey
(Feud) I Quit Match Silas Young v Necro Butcher
Jay Briscoe v Tony Deppen
(Feud) Texas Death Match Cedric Alexander v Donovan Dijak
ROH Tag Team Title (ROH Tag Team Chs) Kings Of Wrestling v World's Greatest Tag Team
ROH Heavyweight Title Match (ROG Heavyweight Ch) Lio Rush v Tyler Black (w/ Veda Scott)
|
|