|
Post by Bazzy on Sept 30, 2013 12:20:58 GMT -5
Year 1 November 10th Card #45
(Tag) Tim Donst & Jakob Hammermeier beat The Ants 0min37 Jakob Gueten Nacht on Green Ant
17 beat El Generico 0min11 Lightning Log Beta
(Tag)(Feud) Incoherence beat Osirian Portal 0min18 Frightmare Kneecolepsy on Amasis (Feud score Incoherence 12 Osirian Portal 15)
Ultramantis Black beat Combatant 0min30 Praying Mantis Bomb
(Tag) Los Ice Creams beat Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson 0min47 El Asesino on Wille Da Bomb Richardson
Bryan Danielson beat Kobald 0min16 Deathjump and pinned
(Tag) Scott Parker & Shane Matthews beat Devi & Assailant 2min01 Flapjack / Powerbomb combo on Assailant
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Icarus beat Mike Quackenbush 0min57 Wings of Icarus (using Gavin Loudspeaker Icarus started on level 2 offence)
|
|
|
Post by Bazzy on Oct 24, 2013 9:14:17 GMT -5
Year 1 Card #46 November 11th
Bryan Danielson beat Delirious 0min11 Dq'd
(Tag) Scott Parker & Shane Matthews beat Devi ant & Assail ant 0min17 Shane Matthews Boston Crab on Deviant
Eddie Kingston beat 17 Gekido 0min16 Sliding D
(Tag) Incoherence beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 2min03 Frightmare Frightensteiner on Tim Donst
(Feud) Brodie Lee beat Ultramantis Black 1min04 Big Boot (Feud score Ultramantis Black 5 Brodie Lee 6)
(Tag) The Throwbacks beat Acid Jaz & Wille Da Bomb Richardson 0min37 Grandslam Dunk on Acid Jaz
Sara Del Rey beat Archibald Peck 0min32 Royal Butterfly
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) The Batiri beat Los Ice Creams 0min26 Kodama Flying blockbuster on El Hijo Del Ice Cream
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 20, 2013 4:25:09 GMT -5
Year 1 November 26th Card#47
(Tag) Osirian Portal beat Scott Parker & Shane Matthews 3min42 Amasis Osirian Sacrament on Scott Parker
Brodie Lee beat Eddie Kingston 0min33 Dq'd
(Tag) Incoherence beat Acid Jaz & Wille Da Bomb Richardson 0min29 Frightmare Kneecolepsy on Acid Jaz
Sara Del Rey v Claudio Castagnoli 0min38 Double Dq'd
(Tag) Tim Donst & Jakob Hammermeier beat The Ants 0min54 Jakob Hammermeier Guten nacht on Fire Ant
The Shard beat Soldier Ant 0min12 Counted out
Using Gavin Loudspeaker Icarus was that confident of beating Bryan Danielson . Icarus pin -1 rating
(Tag) The Throwbacks beat Devi & Assailant 2min09 Grandslam Dunk on Deviant
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Icarus beat Bryan Danielson 0min46 Bryan Danielson diving headbutt - Icarus raised his knees and Pinned Bryan Danielson
|
|
|
Post by Bazzy on Dec 17, 2013 3:09:47 GMT -5
Year 1 Card #48 December 1st
(Feud) Claudio Castagnoli beat Sara del Rey (Using Gavin Loudspeaker card started on Level 2 offence) 0min52 Ricola Bomb
(Tag) Los Ice Creams beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 0min34 Ice Cream Jnr Jack & Jill Hammer on Tim Donst
Colt Cabana beat Daizee Haze 0min25 Bionic Elbow
(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat The Ants 1min32 Willie da Bomb Richardson Pounce on Fire Ant
(Feud) The Shard beat Jigsaw 2min11 Shard Superkick
(Tag) The Throwbacks beats Osirian Portal 0min56 Grandslam Dunk on Ophidian
Brodie Lee beat Gregory Iron 0min40 Big Boot
Chikara Tag Team Title Match Incoherence beat (Chikara Tag Team Champions) The Batiri 1min31 by Dq'd
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 2, 2014 4:21:12 GMT -5
Year 1 December 7th Card #49
Larry Sweet n Sour Sweeney beat Chuck Taylor 0min22 Dq'd
(Tag) Incoherence v Ton Donst & Jakob Hammermeier 1min00 double Dq'd
(Feud) Ares & Claudio Castagnoli (Using Gavin Louspeaker started on Level 2 offence) beat Sara Del Rey & Jigsaw 1min17 Claudio Ricola Bomb on Jigsaw
Brodie Lee beat Saturyne 1min08 Big Boot
(Tag) los Ice Creams beat Deviant & Assailant 1min13 El Asesinio on Deviant
The Shard beat Johnny Saint 0min07 Super Kick
(Tag) The Throwbacks beat Acid Jaz & Wille Da Richardson 2min38 Sugar Dunkerton Kiss my Converse on Richardson
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Icarus beat Colt Cabana 1min03 Blu-ray
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 24, 2014 9:25:46 GMT -5
Year 1 December 13th Card #50
(Tag) Jakob Hammermeier & Tim Donst beat Scott Parker & Shane Matthews 2min15 Hammereier Deathjump elbow drop & pinned Scott Parker
Johnny Gargango beat Larry Sweet n Sour Sweeney 0min30 Lawn Dart
(Tag) The Ants beat Devi & Assail 0min20 Green Ant Good Luck Cloverleaf on Assail
Mike Quackenbush beat Brodie Lee 0min09 Counted out
(Tag) Los Ice Creams beat Osirian Portal 0min33 El Hijo Del Ice Cream Cold Stone Stunner on Amasis
The Shard beat El Generico 0min27 Jumping Enzuigiri
(Feud)(Tag) Jigsaw & Sara Del Rey beat Ares & Claudio Castagnoli 1min52 Sara del Rey Royal Butterfly on Ares
Chikara Tag Team Title Match The Throwbacks beat (Chikara Tag Team Champions) Batiri 0min56 Dq'd after a wild out the ring brawl
|
|
|
Post by Bazzy on Feb 17, 2014 13:36:33 GMT -5
Year 1 December 23rd Card #51
(tag) Assailant & Deviant beat The Throwbacks 0min18 Dq'd
Sara Del Reu beat The Shard 0min12 Royal Butterfly
(Tag) The Ants beat Osirian Portal 1mi1n4 Greent Ant Good Luck Cloverleaf on Amasis (referee was hurt 0min54 to 1min10)
Eddie Kingston beat Johnny Hargango 0min17 Sliding D
(Tag) Acid Jaz & Willie Richardson beat Los Ice Creams 1min02 Willie Richardson Pounce on Elhijo Del Ice Cream
Turvas (w/ Dark Menace) beat Soldier Ant 0min41 Diving Crossbody
(Feud) Incoherence beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 0min25 Headless Horseman on Jakob Hammermeier
Chikara Heavyweight Title Match Mike Quackenbush beat (Chikaea Heavyweight Champion) Icarus 0min27 Quackdriver II (Icarus reign lasted for 69 days)(This is Mike Quackenbush record 2nd reign as Chikara Heavyweight Champion)
|
|
|
Post by Bazzy on Mar 11, 2014 4:45:29 GMT -5
Year 1 December 28th "Cibernetico" PPV Line up card #52
Bryan Danielson v Grizzly Redwood
The Throwbacks v Osirian Portal
Dragon Dragon (making his debut) v Pinkie Sanchez
Scott Parker & Shane Matthews v Deviant & Assailant
Eddie Kingston v C Red (w/ Dymond)(Making his debut)
Cibernetico Match Mike Quackenbush / Hallowicked / Larry Sweet n Sour Sweeney / Green Ant / Colt Cabana / Frightmare / / Sara Del Rey / v Obariyon / Turvas / Kodama / Acid Jaz / Ares / Icarus / Brodie Lee / Wille Da Bomb /
|
|
|
Post by Bazzy on Apr 3, 2014 9:53:34 GMT -5
Year 1 December 28th "Cibernetico" PPV Card #52
Bryan Dnaielson beat Grizzly Redwood 1min45 Triangle Choke
Osirian Portal beat The Throwbacks 0min34 Amasis Egyptian Conniption on Sugar Dunkerton
Pinkie Sanchez beat Dragon Dragon (making his debut) 2min15 Springboard double stomp
Scott Parker & Shane Matthews beat Deviant & Assailant 2min38 Shane Matthews Boston Crab on Assailant
Eddie Knigston beat C Red with Dymond (making their debut) 1min47 Sliding D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cibernetico Match
Mike Quackenbush v Ares - Using Gavin Loudspeaker Ares started on level 3 offence - 0min31 Ares won with Elbow drop
Sara Del Rey v Ares - 0min27 Sara Del Rey won with Running Boot
Sara Del Rey v Tursas 0min21 - Sara Del Rey won with Royal Butterfly
Sara Del Rey v Icarus 0min21 Sara Del Rey won Dq'd
Sara Del Rey v Brodie Lee 0min12 Brodie Lee won by Dq'd
Larry Sweet n Sour Sweeney v Brodie Lee 0min53 Brodie Lee won with Big Boot
Colt Cabana v Brodie Lee 0min59 Brodie Lee won with Big Boot
Fire Ant v Brodie Lee 1min02 Brodie Lee won by Big Boot
Green Ant v Brodie Lee 0min13 - Green Ant won with Chikara Special
Green Ant v Kodama 0min40 Green Ant won with Good Luck Cloverleaf
Green Ant v Obariyon 0min08 Obariyon won with flying DDT
Frightmare v Obariyon 0min18 Obariyon was counted out
Frightmare v Acid Jaz 0min31 Acid Jaz won with Remix
Hallowicked v Acid Jaz won 0min31 with Remix
Acid Jaz v Wille Da Bomb Richardson 0min51 Richardson was counted out
Winner was Acid Jaz
|
|
|
Post by Bazzy on May 2, 2014 8:58:46 GMT -5
Year 2 January 1st Card #54
Pinkie Sanchez beat Jigsaw 0min39 Burning Snicklefritz
Combat Ant beat Sara Del Rey 0min21 T.K.O
(Feud) Ultramantis Black (Started on level 2 offence using Gavin Loudspeaker card) beat Rodie Lee 0min07 Praying Mantis Bomb
Incoherence beat Osirian Portal 1min14 Hallowicked Go 2 Sleepy Hollow on Ophidian
Eddie Kingston beat Kobald 0min40 Backfist to the Future
(Tag) Parker and Shane Matthews beat Willie De Bomb Richardson & Acid Jaz 0min08 Matthews Boston Crab on Richardson
Bryan Danielson beat Turvas (w/ Dark Menace) 1min05 Cattle Mutilation
Chikara Tag Team Title Match The Ants beat (Chikara Tag Team Champions) The Batiri 1min40 Fire Ant Beack Break on Kodama (The Batiri reign lasted for 91 days a new record beating old record 81 days by Jakob Hammermeier & Tim Donst))(This is Fire Ant & Soldier Ant 2nd reign as Chikara Tag Team Champions)
|
|