|
Post by Bazzy on May 23, 2014 8:50:13 GMT -5
Year 2 January 10th Card #55
(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Scott Parker & Shane Matthews 0min27 Acid Jaz X Factor on Scott Parker
(Feud) 3 v 3 match Jigsaw , Sara Del Rey & Ultramantis Black beat Ares , Brodie Lee & Claudio Castagnoli 0min43 Sara Del Rey Royal Butterfly on Ares
(Tag) Deviant & Assaiultant beat Los Ice Creams 1min06 Gekido Ambush on El Hijo Del Ice Cream
Combat Ant beat Eddie Kingston 0min23 T.K.O
(Tag) Osirian Portal beat The Throwbacks 1min04 Osirian Sacrament on Dasher Hatfield
Bryan Danielson beat Mr M80 Marshe Rockett (making his debut) 0min31 Triangle Choke
(Tag)(Feud) Incoherence beat Tim Donst & Jacok Hammermeier 1min16 Hallowicked Go 2 Sleepy Hollow on Tim Donst (Feud score Incoherence 6 Donst & Hammermeier 0)
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Mike Quacklenbush beat Pinkie Sanchez 0min11 Quackendriver II
|
|
|
Post by Bazzy on Jun 16, 2014 9:27:16 GMT -5
Year 2 January 19th Card #56
17 Gekido beat Gregory Iron 0min17 Quackendriver 3
Combatant beat Saturyne 0min12 Discuss forearm & pinned
(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Incoherence 1min46 Willie Da Bomb Richardson Pounce on Hallowicked
The Mysterious and Handsome Stranger beat Johnny Saint 0min30 Flying Leg drop
(Tag) Osirian Portal beat Scott Jagged Park & Shane Matthews 0min31 Ophidian Death Grip on Shane Matthews
(4 v 4 match) Jigsaw , Ultramantis Black & The Trowbacks beat Brodie Lee (Started Level 2 offence using Gavin Loudspeaker card) , The Batiri & Turvas (w/ Dark Menace)1min50 Dasher Grandslam on Brodie Lee
Bryan Danielson beat Delirious 0min16 Dq'd
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) The Ants beat Devi Ant & Assailt Ant 1min16 Green Ant Good Luck Cloverleaf on Devi
|
|
|
Post by Bazzy on Jul 8, 2014 1:33:39 GMT -5
Year 2 January 20th Card #57
Bryan Danielson beat the Mysterious and Handsome Stranger 0min27 The Triangle Choke
(Feud) Batiri beat the Throwbacks ?min?? Kodama Flying Brainbuster on Sugar Dunkerton (Feud score Throwbacks 4 Batiri 3)
Larry Sweet n Sour Sweeney beat 17 0min39 12 Large Elbow Drop
(Tag) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Scott Jagged Parker & Shane Matthews 0min39 De Soul Taker on Shane Matthews
4 v 4 Match Ares , Brodie Lee , Tim Donst & Jakob Hammermeier beat UltraMantis Black , Incoherence & Jigsaw 1min19 Dq'd
Cluadio Castagnoli beat Colt Cabana 0min18 Ricola Bomb
(Tag) Osirian Portal beat Los Ice Creams 1min05 Ophidian Death Grip on El Hijo Ice Cream
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Mike Quackenbush beat Combat Ant 0min58 Quackendriver II (using Gavin Loud chart Quackenbush so confident -1 his pin)
|
|
|
Post by Bazzy on Aug 5, 2014 2:18:46 GMT -5
Year 2 January 28th Card #58
Claudio Castagnoli beat El Generico 0min48 Ricola Bomb
(Feud)(Tag) Jakob Hammermeier & Tim Donst beat Incoherence 1min33 Tim Donst SDT on Hallowicked
Larry sweet n Sour Sweeney beat Daizee Haze ?min?? Dq'd out the ring wild brawl
(Tag) Osirian Portal beat Hydra and Crossbones 0min32 Amasis Osirian Sacrament on Crossbones
(Tag) (Feud) Ares & Brodie Lee beat Jigsaw & Ultramantis Black 0min12 Brodie Lee Black Hole Slam on Ultramantis Black
Los Ice Creams beat Batiri 1min18 Ice Cream Jnr El Asesino on Kodama
Chuck Taylor beat Bryan Danielson 0min38 Omega Driver
Chikarea Tag Team Title Match Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat (Chikara Tag Team Champion) The Ants 0min43 Acid Jaz Remix on Green Ant (Ants reign lasted for 27 days)
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 4, 2014 7:54:15 GMT -5
Year 2 February 9th Card #59
Brodie Lee beat Soldier Ant 0min52 Big Boot
(Tag) Osirian Portal beat Scott Parker & Shane Magic Matthews 0min33 Ophidian Death Grip on Big Magic Shane Matthews
Chuck Taylor beat Larry Sweet n Sour Sweeney 0min14 Omega Driver
(Tag) Men At Work beat the Throwbacks 1min06 Shane Storm Crashing Hiiricanrana on Sugar Dunkerton
(Feud) Jigsaw beat Ares 1min35 Quackendriver I (Feud score Jigsaw 22 Ares 7)
(Tag) Tim Donst & Jakob Hammermeier beat Los Ice Creams 1min02 Tim Donst SDT on El Hijo Del Ice Cream
Chikara Heavyweight Title Match (Chikara Heavyweight Champion) Mike Quackenbush beat Claudio Castagnoli 0min15 Dq'd
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 29, 2014 6:29:24 GMT -5
Year 2 February 14th Card #60
(Feud) 3 v 3 match Baitiri & Daize Haze beat The Throwbacks & Larry sweet and Sour Sweeney 2min07 Kodama Corner cannonball dropkick on Sugar Dunkerton
The Shard beat Dragon Dragon 0min54 Shard Super Kick
(Tag) Tim Donst & Jakob Hammermeier beat Incoherence 0min35 Tim Donst Donstitution on Hallowicked
Sara Del Rey beat Chuck Taylor 0min31 Royal Butterfly
(Tag) Men at Work beat The Ants 0min23 Shane Storm Release German Suplex on Fire Ant
(Feud) Brodie Lee beat Ultramantis Black (using Gavin card started on level 2 offence) 1min100 Big Boot (Feud score Ultramantis Black 14 Brodie Lee 13)
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson beat Hydra & Crossbones 0min24 Acid Jaz Remin on Hydra
|
|
|
Post by Bazzy on Oct 27, 2014 13:54:43 GMT -5
Year 2 February 17th Card #61
(Tag) The Throwbacks beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 0min33 Dasher Hatfield Grandslam on Jakob Hammermeier
Jigsaw beat Icarus 1min11 Superkick
Sara Del Rey beat Johnny Gargango 0min13 Superplex
(Tag) Osiran Portal beat Shane Matthews & Scott Jagged Parker 1min17 Amasis Osirian Sacrament on Scott Parker
Eddie Kingston beat The Shard 0min43 Counted out
(Tag) Los Ice Creams beat Men At Work 0min38 El Hijo Del Ice Cream Cold Stone Stunner on Shane Storm
Chikara Heavyweight Title Match Brodie Lee beat (Chikara Heavyweight Champion) Mike Quackbush 1min23 Brodie Bomb (Mike Quackenbush reign lasted for 56 days)(This is Brodie Lee 2nd reign as Chikara Heavyweight Champion)
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 24, 2014 13:45:48 GMT -5
Year 2 February 27th Card #62
Sara Del Rey beat Ares 0min22 Royal Butterfly
C Red (w/ Dymond) beat Jigsaw 0min42 Seeing Red
(Tag) Osirian Portal beat The Throwbacks 0min16 Osirian Sacrament on Dasher Hatfield
Eddie Kingston beat Grizzly Redwood 0min46 Yakuza kick
(Tag) Ants beat Deviant & Assailant 0min30 Fire Ant Beach Break on Assailant
Kobald beat Worker Ant 0min09 Cornerrana
Chikara Tag Team Title Match Los Ice Creams beat (Chikara Tag Tea, Champions) Acid Jaz & Willie Da Bomb Richardson 1min58 El Asesino on Willie Da Bomb Richardson (This is Los Ice Creams 2nd reign as Chikara Tag Team Champions)(Acid Ja & Willie Da Bomb Richardson reign lasted for 30 days)
|
|
|
Post by Bazzy on Dec 22, 2014 9:42:40 GMT -5
Year 2 March 3rd Card #63
Turvas (w/ Dark Menace) beat Johnny Saints ?min?? Diving Cross Body
(Tag) Osirian Portal beat Incoherence 1min03 Osirian Sacrament on Hallowicked
Kobald beat Saturyne 0min31 Demon's Toilet
(Tag) The Batiri beat Crossbones & Hydra 1min04 Kodama Flying blockbuster on Hydra
Eddie Kingston beat C Red (w/ Dymond) 0min32 Back To The Future
(Tag) The Ants beats Max Smashmaster & Blaster McMassive (making their debut) 0min15 Turnbuckle disaster Fire Ant pinned Max Spinebuster
Chikara Heavyweight Title Match Sara Del Rey beat (Chikara Heavyweight Champion) Brodie Lee 1min32 Running Boot (Brodie Lee reign lasted for 14 days)(This is Sara Del Rey's 1st ever reign as Chikara Heavyweight Champion)
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 16, 2015 9:38:59 GMT -5
Year 2 March 13th Card #64
Gregory Iron beat Kobald 0min22 Gripper Crossface
(Tag) The Batri beat Scott Jagged parker & Big Magic Shane Matthews 0min14 Obariyon Flying DDT on Shane Matthews
El Generico beat Mr M80 Marshe Rocket 3min20 Brainbustaaahhh
Bryan Danielson beat Ares 0min26 Triangle Choke
(Tag) The Ants beat Tim Donst & Jakob Hammermeier 2min03 Fire Ant Beack Break on Jakob Hammermeier
Eddie Kingston beat Turvas (w/ Dark Menace) 0min41 Sliding D
Chikara Tag Team Title Match (Chikara Tag Team Champions) Los Ice Creams beat Osirian Portal 0min19 El asesino on Amasis
|
|