|
Post by Bazzy on Apr 6, 2015 3:15:24 GMT -5
Year 4 January 8th card #180 held at U.S Bank arena Cincinnati , Ohio USA
(Opening segment) D Lo Brown "Tonight I get my heavyweight title shot - Are you down with the brown ?"
Jerry Lynn beat Nick Bockwinkel 0min53 Twisting leg drop from apron
(Diva Knockout) Mschif beat Trinity Denucci 0min06 Descrator
Frontier Title Match (Frontier Champion) Harley Race beat Steve Corino 0min11 Dq'd
Jake Milliman beat Kevin Steen 0min32 2nd Rope Headbutt
(Feud)(Tag) The Mongols beat the Sheepherders 1min23 Geeto Top Rope Knee Drop on Butcher Miller (Feud score The Sheepherders 0 The Mongols 3)
Western-Championship-Wrestling Heavyweight Title Match D Lo Brown beat (Western Heavyweight Champion) Lone Wolf Rex Havoc (w/ Dark Menace) 1min09 by Dq'd
(End segment) Jake Milliman "Yes I know I have only just arrived , here in this federation . But I have earned a title shot . Next week watch my beat Lone Wolf"
|
|
|
Post by Bazzy on May 3, 2015 4:08:56 GMT -5
Year 4 January 19th Card #181 held at Safeco field , Seattle Washington
(opening segment) P.N News debuts tonight
Mr Fuji beat George South 0min33 Banzai Drop
(Feud) W-C-W Diva Knockout Title Match (W-C-W Diva Knockout Champion) Penny Banner beat Mschif 0min12 Sunset Flip (feud score Penny Banner 12 Mschif 0)
Jerry Lynn beat Chris Candido 0min29 Cradle Piledriver
P.N News beat Mickey Whipwreck 0min17 Belly to belly suplex
W-C-W tag Team Title Match The Armstrongs beat (W-C-W Tag Team Champions) Rocky Reynolds & Bennett Cole (w/ The Dark Menace) 0min12 Bullet Bob Sleeper on Bennett Cole (Reynolds & Cole reign lasted for 36 days)(this is the Armstrongs 4th reign as WCW Tag Team Champions)
W-C-W Heavyweight Title Match Jake Millman beat (W-C-W Heavyweight Champion) Lone Wolf Rex Havoc (w/ the Dark Menace) 0min14 Dq'd after a wild out the ring brawl
(End segment) Jake Milliman "Still No 1 contender ? I want a re-match Lone Wolf ? Are you scared ? That title is coming home ."
|
|
|
Post by Bazzy on Aug 11, 2015 5:18:08 GMT -5
Year 4 January 20th Card #182 held at Safeco field , Seattle Washington USA
Jerry Lynn beat Playboy Buddy Rose (w/ Mustard - an masked official Legends female wrestler) 0min27 Cradle Piledriver
(Ladies) Tina Moretti (w/ Jimmy Hart) beat Krissy Vaine 0min54 Dq'd after a wild out the ring brawl
Mr Fuji beat Jake Milliman 0min18 Banzai Drop
Rob Van Dam beat Brodie Lee 0min09 Dq'd
(Tag) The Corgis (Dave Taylor & Johnny Saint) beat the Mongrels 0min52 Dq'd attacked with chains
Frontier Title Match (Frontier Champion) Harley Race beat P.N News 0min38 Swinging Neckbreaker
(End segment) Sheriff (Commissioner) Bob Orton Snr announced on next card "PPV Scalphuntes" There will be a Hair v Hair match
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 17, 2015 1:18:32 GMT -5
Year 4 2nd February Card #183 held at Idaho center Boise Idaho USA "Scalphunters" PPV Line up
King Kong Bundy v Java Ruuk (making his debut)
(ladies) April Hunter v Laura Phoenix (w/ Dark Menace)
Bob Orton Snr v Mr Fuji
(Tag) The Corgis (David Taylor & Johnny Saint) v The Love Bros (w/ Jimmy Hart)
Rob Van Dam v Bobby Shane (w/ Jimmy Hart)
W-C-W Ladies Title Match (W-C-W Ladies Champion) Penny Banner v Tina Moretti (w/ Jimmy Hart)
Hair v Hair Match Wildfire Tommy Rich v Larry Ax Hennig
Jigsaw v Davey Richards
W-C-W Tag Team Title Match (W-C-W Tag Team Champions) The Armstrongs v The Midnight Express (Stan Lee & Bobby Eaton) (w/ Jim Cornette)
W-C-W Heavyweight Title Match Jerry Lynn v (W-C-W Heavyweight Champion) Lone Wolf Rex Havoc (w/ Dark Menace)
|
|
|
Post by Bazzy on Oct 29, 2015 5:35:43 GMT -5
Year 4 January 31st held at Idaiho center , Boise USA Card #183 "The Scalp Hunters" PPV Results
(in the locker room) Wildfire Tommy Rich "Tonight Larry the Ax it will be you , that will be shaved bald . Look at me ? It just cant be this blond hair . "
Bob Orton Snr beat Mr Fuji 0min22 Piledriver
(ladies) April Hunter beat Laura Wildfire Phoenix (w/ Dark Menace) 0min51 Counted out (0min29 Dar Menace did interference)
W-C-W Tag Team Title Match The Midnight Express (Stan Lee & Bobby Eaton)(w/ Jim Cornette) beat (W-C-W Tag team Champions) The Armstrongs 1min14 Veg-0-matic on Brad (The Armstrongs reign lasted or 13 days)(This is Midnight Express 1st reign as WCW Tag Team Champions)
Bobby Shane (w/ Jimmy Hart) beat Rob Van Dam 0min21 Rolling reverse cradle
Davey Richards beat Jigsaw 0min50 Dq'd
W-C-W Diva Knockout Title Match (W-C-W Diva Knockout Champion) Penny Banner beat Tina Moretti (w/ Jimmy Hart) 0min22 Sunset Flip
Java Ruuk (debut) beat King Kong Bundy 0min32 Dq'd
(Tag) The Corgis (Dave Taylor & John Saint) beat The Love Bros (w/ Jimmy Hart) 1min29 Johnny Saint Double arm stretch on Hartford love
Hair v Hair match - Wildfire Tommy Rich beat Larry Ax Hennig 2min22
W-C-W Heavyweight Title Match (W-C-W Heavyweight Champion) Lone Wolf Rex Havoc (w/ Dark Menace) beat Jerry Lynn 0min22 Kill Prey
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 22, 2015 5:28:31 GMT -5
Year 4 February 4th Card #184 held at The Oil Palace Tyler , Texas USA
(opening segment) Backstage brawl (Feud) Harley Race beat Ray Stevens 1min20 Piledriver
Giant Baba beat Ray Stevens 0min24 Neckbreaker Drop
(ladies) Alere Little Feather beat April Hunter 0min28 Hangman's Neckbreaker
Robert Anthony beat Larry Sharpe 0min56 Counted out
(Tag) Afa & Necro Butcher beat The Corgis (Dave Taylor & Johnny Saint) 0min13 Counted out
Bob Orton Snr beat Java Ruuk 0min27 Dq'd for Chair smash
Wildfire Tommy Rich v Bobby Shane (w/ Jimmy Hart) 0min41 Double Dq'd
Frontier Title Match Davey Richards beat (Frontier Champion) Harley Race 2min13 Piledriver (Referee was hurt 1min57 to 2min09 new referee) (This is Davey Richards 1st ever reign as Frontier Champion)(Harley Race as Frontier Champion lasted for new record 228 days beating old record for 97 days by Bobo Brazil)
(End segment) Commissioner Bob Orton announced two cards time Harley Race will get his Frontier Title Re-Match
|
|
|
Post by Bazzy on Dec 25, 2015 14:31:30 GMT -5
Year 4 February 15th Card #185 held at Crown Coliseum , Fayette North Carolina USA
Giant Baba beat C.W Anderson 0min09 Boot to Face
W-C-W Ladies Title Match (W-C-W Ladies Champion) Penny Banner v Alere Little Feather 1min22 Double Dq'd
Killer Kowalski beat Robert Anthony 0min25 Claw Hold
Buff Bagwell beat Angelo Mosca (w/ Jim Cornette) 1min05 Dq'd Cornette tennis racket interference
W-C-W Tag Team Title Match (W-C-W Tag Team Champions) The Midnight Express (Bobby Eaton & Stan Lane)(w/ Jim Cornette) beat Matt Striker & Too Cold Scorpio 1min17 Rocket Launcher on Matt Striker
W-C-W Heavyweight Title Match Bob Orton Snr beat (W-C-W Heavyweight Champion) Lone Wolf Rex Havoc (w/ Dark Menace) 2min02 Piledriver (1min21 Dark Menace interference cane to head)(Referee hurt 1min37 to 1min58) (This is Bob Orton Snr 2nd reign as W-C-W Heavyweight Champion)(Lone Wolf Rex Havoc lasted for 49 days)
(End segment) Sheriff Bob Orton Snr announced Dark Menace wouldn't be suspended but was fined $8,000 for cane interference
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 25, 2016 3:53:44 GMT -5
Year 4 February 18th Card #186 held at Heart of Texas Coliseum , Waco Texas USA
(open segment) Dark Menace complaining about been fined $8,000 for striking Bob Orton Snr with his cane . "I need my cane to support my badly wrecked knee"
Kevin Steen beat Biff Bagwell 1min42 Package Piledriver
(ladies) Trinity Denucci beat Laura Phoenix (w/ Dark Menace) 0min24 Runnimg Bulldog
Victor the Bear beat Dupre Rupa 1min01 Bearhug
Killer Kowalski beat Giant Baba 0min42 Shoulder Breaker
(Tag) Afa & Necro Butcher beat Tom Prichard & Larry Zbyszko 1min46 Afa Jnr pinned Ton Prichard (Referee was hurt 0min38 until 0min57)
Frontier Title Match Harley Race beat (Frontier Champion) Davey Richards 0min32 Piledriver (Davey Richards reign lasted for 14 days)(This is Harley Race record 3rd reign as Frontier Champion)
|
|
|
Post by Bazzy on Feb 22, 2016 2:39:40 GMT -5
Card #187 Year 4 March 2nd "The Wild Bunch PPV (line up) held at Lawler events center , Reno , Nevada USA
Survivor Match Jerry Lynn , Giant Baba & The Sheepherders v Angelo Mosca (w/ Jim Cornette) , Brodie Lee & The Mongols
(Feud) Wildfire Tommy Rich v C.W Anderson
(Ladies) Survivor Match Penny Banner Trinity Denucci , Krissy Vaine & April Hunter v Tina Moretti (w/ Jimmy Hart) , Laura Phoenix (w/ Dark Menace), Alere Little Feather & Sumie Sakai
Victor the Bear v Lone Wolf Rex Havoc (w/ Dark Meance)
Survivor Match King Kong Buddy , Justin Credible , Jushin Liger & Jimmy Snuka & Playboy Buddy Rose , Kevin Steen , Chris Candido & Larry Hennig
Survivor Match George South , D Lo Brown , Jigsaw & Harley Race v Ray Stevens , Killer Kowalski , Davey Richards & Larry Sharpe
|
|
|
Post by Bazzy on Mar 21, 2016 11:15:55 GMT -5
Year 4 March 2nd Card #187 "The Wild Bunch" PPV Results held at Lawler events center , Reni , Nevada USA
Victor the Bear beat Lone Wolf Rex Havoc 1min08 Bearhug
King Kong Bundy , Justin Credible , Jushin Liger & Jimmy Snuka v Playboy Buddy Rose , Chris Candido (w/ Tammy) , Larry Hennig & Kevin Steen 0min36 King Kong Bundy Avalanche on Kevin Steen 1min18 Playboy Buddy Rose Bombs Away on Justin Credible 2min13 Chis Candido Dq'd 2min49 Jushin Liger Brainbuster on Larry Hennig 4min21 King Kong Bundy Dq'd 4min50 Playboy Buddy Rose Brainbuster on Jushin Liger 5min41 Jimmy Snuka pinned Playboy Buddy Rose after ropes disaster Survivor Jimmy Snuka
newcomer Sin Bodhi announced he'd be riding into town very soon .
Ladies Survivor Match Penny Banner , Trinity Denucci , Krissy Vaine & April Hunter v Sumie Sakai , Alere Little Feather , Laura Phoenix & Tina Moretti 3min11 Trinity New Jersey Slam on Sumie Sakai 4min35 Krissy Vaine Side slam on Laura Phoenix 5min24 Tina Moretti Jumping facebuster on Krissy Vaine 5min41 Trinity New Jersey Jam on Alere Little Feather 6min03 Tina Moretti Jumping facebuster on Trinity Denucci 6min25 Penny Banner Small Cradle on Tina Moretti Survivors = Penny Banner & April Hunter
Survivor Match Jerry Lynn , Giant Baba & The Sheepherders v Angelo Mosca , Brodie Lee & The Mongols 1min13 Geeto Dq'd 1min42 Luke Williams Dq'd 1min54 Jerry Lynn Top Rope Huracanarana on Brodie Lee 2min00 Bepo Croatian Suplex on Jerry Lynn 3min15 Giant Baba Russian Leg Sweep on Bepo 4min23 Angelo Mosca Dq'd Survivors Butch & Giant Baba
(Feud) C.W Anderson beat Wildfire Tommy Rich 0min45 Spinebuster (Feud score Tommy Rich 0 Anderson 3)
Harley Race , D Lo Brown , Jigsaw & George South v Ray Stevens , Davey Richards , Killer Kowalski & Larry Sharpe 2min12 George South Cross body block on Ray Stevens 5min06 Larry Sharpe Counted out 7min13 Davey Richards DR Driver on George South 10min03 Harley Race Piledriver on Davey Richards 13min12 Jigsaw superkick on Killer Kowalski Survivors were Jigsaw , Harley Race & D Lo Brown
|
|