|
Post by Bazzy on Feb 20, 2013 3:18:59 GMT -5
April 4th held at The ACU university fieldhouse
P.O.W Cruiserweight Title Match Raul Anaconda Valerjo beat (P.O.W Cruiserweight Champion) Dante 0min55 (Lenient Larry was referee) Belly to belly suplex & pinned (Dante's reign lasted for 59 days)(This is Raul Anaconda Valerjo 1st ever reign as POW Cruiserweight Champion)
K.O.P Match Macro bt Drake Ikkon 0min07 (Strict Shawn was referee) Dq'd
(Feud) Nano bt Desdemona 1min17 (Slow count Stewart was referee) Flying leg drop & pinned (Feud score Nano 9 Desdemona 9) After the match Desdemona attacked Nano with chop to throat - side suplex & Jawbreaker
(Tag) Totalis & Zed Marlowe bt Shadowstrike 0min23 (Strict Shawn was referee) Zed Marlowe Clamp Down on Shulk
Thayne bt T.K 1min42 (Slow count count Stewart was referee) kneebreaker & pinned
Conundrum bt Hanuman 0min14 (Scourge was referee) Loaded Question
Desdemona was suspended for 1 card (for attacking Nano) by POW Commissioner Prodigy
(Feud) Mensar & Saboteur bt Shylock & Pendekar 0min38 (Scourge was referee) Saboteur diving head butt & pinned Pendekar (Feud score Pendekar & Shylock 3 Mensar & Saboteur 6) After the match Saboteur eye gouge on Pendekar - Saboteur spinning back kick on Pendekar- Saboteur backbreaker on Shylock - Saboteur gutbuster drop on Shylock & Saboteur pileriver on Pendekar
King of P.O.W Match - Puma bt Raze 0min35 (Strict Shawn was referee) Flying knife edge
(Feud) The Zealot bt Benedict 0min38 (Strict Shawn was referee) Overzealous (Feud score Benedict 0 The Zealot 9)
POW Commissioner Pordigy suspended Saboateur and Mensar for 6 cards and fined $11,000 (for attacking Pendekar & Mensar)
P.O.W Ladies Title Match (Feud) Morgana bt (P.O.W Ladies Champion) Nurse Elizabeth (with a 2 card injury) Ricochet (Feud score Morgana 4 Nurse Elizabeth 3) (Nurse Elizabeth reign lasted for 19 days)(This is Morgana record 3rd reign as Ladies Champion with Desdemona)
P.O.W Heavyweight Non-title Match Marco Lionheart Sabino bt (P.O.W Heavyweight Champion) Stigma 0min20 (Lenient Larry was referee) Dq'd
|
|
|
Post by Bazzy on Mar 13, 2013 3:46:53 GMT -5
April 10th held at The Orion Trapzium cluster center
POW Commissioner \rodigy cancels Mensar & Saboteur $11,000 fine and 6 card suspension
Excalibur bt The Zealot 0min24 (lenient Larry was referee) Point of the Sword
(Tag) Saboteur & Mensar (w/ Cordanus) bt Quetzal & Rubicon 0min47 (Slow count Stewart was referee) Saboteur Eye for an Eye on Quetzal
Puma bt Konari 0min09 (Fast count Frank was referee) Savage beating on mat
(ladies) Latasha bt Nano (with a 1 card injury) 1min05 (Leninet Larry was referee) Go behind Suplex
Cypher bt Gunner 0min20 (Fast count Frank was referee) Cypher Stretch
Matinee Idol bt Thayne 0min25 (Strict Shawn was referee) Award Winner
(Feud) Tycho Righteous bt Macro 0min25 (Slow Count Stewart was referee) Damn Right (Feud score Macro 12 Tycho Righteous 3)
King of POW Match Hanuman bt Benedict 0min31 (Lenient Larry as referee) Cornered
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Raze bt Conundrum 0min20 (Fast count Frank was referee) Cypher Stretch
P.O.W Tag Team Title Match Totalis & Zed Marlowe bt (P.O.W tag Team Champions) Darwin's Legacy 1min07 (Fast count Frank was referee) Totalis Final Round on Nero (Darwin's Legacy beat thier old record of 94 days by holding the tag belts for 120 days)
P.O.W Heavyweight Title Match Marco Lionheart Sabino bt (P.O.W Heavyweight Champion) Stigma 1min16 (Scourge wa referee) Biceps Slicer (Stigma reign lasted for 25 days)(This is Marco Lionheart Sanbino record 2nd reign with Mensar)
|
|
|
Post by Bazzy on Mar 22, 2013 6:10:00 GMT -5
April 16th held at The NGC Grand
P.O.W Cruiserweight Title Match (P.O.W cruiserweight Champion) Raul Anaconda Valerjo beat Hiroshi Ashigaru Yamada 0min25b (Strict Shawn was referee) Mounted Gogoplata
King of POW Match Pendragon beat Totalis 1min13 (Slow count Stewart was referee) Overthrow
Matinee Idol beat Silas 0min22 (Lenient Larry was referee) Running Splash
King of POW Match Stigma beat Excalibur 0min33 (Lenient Larry was referee) Stigmata
(Tag) Mensar and Saboteur (w/ Cordanus) beat Jack Hood & Dark Star Creature 0min48 (Strict Shawn was referee) Saboteur Eye for an eye on Dark Star Creature
Benedict beat Hanuman 0min08 (Slow count Stewart was referee) Benediction
(Feud) Xenia beat Rhiannon 0min10 (Scourge was referee) Dq'd
Tycho Righteous beat Cypher 0min31 (Slow count Stewart was referee) Dq'd after a wild out the ring brawl
P.O.W Ladies Title Match (P.O.W Ladies Champion) Morgana beat Latasha 0min32 (Lenioent Larry was referee) Ricochet
P.O.W Heavyweight Title Match Puma beat (P.O.W Heavyweight Champion) Marco Lionheart Sabino 0min10 (Lenient Larry was referee) Sideswipe (Marco Lionheart Sabino reign lasted for 6 days)(This is Puma's record 2nd reign as POW Heavyweight Champion equalling with Mensar & Marco Lionheart Sabino)
|
|
|
Post by Bazzy on Apr 7, 2013 9:22:00 GMT -5
April 23rd held at the Colby Mansion
(Feud) Marduuk beat Matinee Idol 0min10 (Lenient Larry was referee) Dq'd (Feud scores Marduuk 4 Matinee Idol 0)
(Tag)(Feud) Shylock & Pendekar beat Saboteur & Mensar (w/ Cordanus) 1min35 (Scourge was referee) Pendekar Kimura armbar on Mensar (Feud score Pendekar & Shylock 6 Mensar & Saboteur 6) - after the match Shylock front face lock on Saboteur - Shylock side kick to Saboteur - Pendekar standing dropkick on Cordanus - Shylock vicious choke on ropes on Saboteur & Shylock on Powerslam on Cordanus
Dante beat Ahnu 0min28 (Lenient Larry was referee) Hell
King of POW match Indigo beat Marco Lionheart Sabino 0min45 (Slow count Stewart was referee) Deathjump elbow & pinned
(Feud) Desdemona beat Nano 0min55 (Lenient Larry was referee) face grinder into mat (Feud score Nano 9 Desdemona 12)
(Feud) Excalibur beat Dr Payne 0min21 (Lenient Larry was referee) The Point of the Sword (Feud score Excalibur 6 Dr Payne 0)
Benedict beat Onami 0min11 (Strict Shawn was referee) Cetus Suplex
Xenia beat Mistress Naraka 0min14 (Scourge was referee) Mother Russia
P.O.W Tag Team Title Match Drake Ikkon & Stigma beat (P.O.W Tag Champions) Zed Marlowe & Totalis 0min20 (Slow count Stewart was referee) Drake Ikon Ikonic on Zed Marlowe (Totalis & Zed Marlowe reign lasted for 13 days)(
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Raze beat Righteous Power 0min59 (Fast Frank was referee) Awakening
|
|
|
Post by Bazzy on Apr 26, 2013 8:41:59 GMT -5
April 24th held at the Theriadanos towers , Venus ."King of P.O.W" Line up
King of P.O.W Quater-final Tournament
Dante v T.K
Macro v Puma
Hanuman v Pendragon
Indigo v Stigma
=============================================================
(non Tournament matches)
(feud) Benedict v Zealot
(Tag) Shylock & Pendekar v Shadow Strike
Marduuk v Gunnar
==================================================================
King of P.O.W Tournament semi-finals
v
v
================================================================== (more non-tournament matches)
Excalibur v Conundrum
Rhiannon v Desdemona
Konari v Euritar
P.O.W Ladies Title Match (P.O.W Ladies Champion) Morgana v Xenia
==============================================================
King of POW Tournament Final
v
|
|
|
Post by Bazzy on May 13, 2013 12:42:11 GMT -5
April 24th held at The Theriadanus towers , Venus "King of POW Tournament" PPV Results
Past winners 1st Year was Holocaust 2nd Year was Brainstorm 3rd Year was Zed Marlowe
Quarter-finals of King of P.O.W
T.K beat Dante 0min12 (Fast count Frank was referee) Onward Soldier
Puma beat Macro 0min29 (Slow count Stewart was referee) Sideswipe
Pendragon beat Hanuman 0min12 (Fast count Frank was referee) Overthrow
Stigma beat Indigo 1min32 (Slow count Stewart was referee) Stigmata
==========================================================================
(Non tournament matches)
Gunnar beat Marduuk 0min08 (Strcit Shawn was referee) Dq'd
(Tag) Shylock & Pendekar beat Shadow Strike 1min03 (Lenient Larry was referee) Dq'd after a wild out the ring brawl
(Feud) Benedict beat Zealot 0min24 (Strict Shawn was referee) Vertibreaker (Feud score Benedict 3 Zealot 9)
=============================================================================
Semi-final matches of King of P.O.W
Pendragon beat T.K 0min22 (Slow count Stewart was referee) Overthrow
Puma beat Stigma 0min25 (Strict Shawn was referee) Savage Beating on Mat
===============================================================================
(more non tournament matches)
Excalibur beat Conundrum 0min30 (Slow count Stewart was referee) Dq'd
(ladies) Rhiannon beat Desdemona 0min07 (Slow count Stewart was referee) Dq'd bite marks
Konari beat Euritar 0min13 (Fast count Frank was referee) Prophecy Fulfilled
P.O.W Ladies Title match (P.O.W Ladies Champion) Morgana beat Xenia 0min17 (Scourge was referee) Brainbuster
========================================================================
King of P.O.W Final
Puma beat Pendragon 0min08 (Slow count Stewart was referee) Sideswipe
Puma was presented with the King of POW trophy on the Trent Lawless talk show . Puma was blindsided attacked by Hanuman . Both wrestlers brawled until the end .
|
|
|
Post by Bazzy on May 13, 2013 12:43:21 GMT -5
April 24th held at The Theriadanus towers , Venus "King of POW Tournament" PPV Results
Past winners 1st Year was Holocaust 2nd Year was Brainstorm 3rd Year was Zed Marlowe
Quarter-finals of King of P.O.W
T.K beat Dante 0min12 (Fast count Frank was referee) Onward Soldier
Puma beat Macro 0min29 (Slow count Stewart was referee) Sideswipe
Pendragon beat Hanuman 0min12 (Fast count Frank was referee) Overthrow
Stigma beat Indigo 1min32 (Slow count Stewart was referee) Stigmata
==========================================================================
(Non tournament matches)
Gunnar beat Marduuk 0min08 (Strcit Shawn was referee) Dq'd
(Tag) Shylock & Pendekar beat Shadow Strike 1min03 (Lenient Larry was referee) Dq'd after a wild out the ring brawl
(Feud) Benedict beat Zealot 0min24 (Strict Shawn was referee) Vertibreaker (Feud score Benedict 3 Zealot 9)
=============================================================================
Semi-final matches of King of P.O.W
Pendragon beat T.K 0min22 (Slow count Stewart was referee) Overthrow
Puma beat Stigma 0min25 (Strict Shawn was referee) Savage Beating on Mat
===============================================================================
(more non tournament matches)
Excalibur beat Conundrum 0min30 (Slow count Stewart was referee) Dq'd
(ladies) Rhiannon beat Desdemona 0min07 (Slow count Stewart was referee) Dq'd bite marks
Konari beat Euritar 0min13 (Fast count Frank was referee) Prophecy Fulfilled
P.O.W Ladies Title match (P.O.W Ladies Champion) Morgana beat Xenia 0min17 (Scourge was referee) Brainbuster
========================================================================
King of P.O.W Final
Puma beat Pendragon 0min08 (Slow count Stewart was referee) Sideswipe
Puma was presented with the King of POW trophy on the Trent Lawless talk show . Puma was blindsided attacked by Hanuman . Both wrestlers brawled until the end .
|
|
|
Post by Bazzy on Jun 15, 2013 9:23:14 GMT -5
May 1st held at The Abazari armoury
T.K beat Thayne 0min43 (Strict Shawn was referee) Onward Soldier
P.O.W Cruiserweight Title Match Hiroshi Ashigaru Yamada beat (P.O.W Crusierweight Champion) Raul Anaconda Valerjo 0min55 (Fast count Frank was referee) Spinning Crescent Kick (Raul Anaconda Valerjo reign lasted for 27 days)(this is Hiroshi Ashigaru Yamada 1st ever reign as P.O.W Crusierweight Champion)
Dante beat Dr Payne 1min46 (Strict Shawn was referee) Hell
Rhiannon beat Nurse Elizbeth 0min55 (Fast count Frank was referee) Snap DDT
Pendragon beat Macro 0min37 (Lenient Larry was referee) Full Power Slam
(Feud) Titan Street Fight Darwin's Legacy beat Rubicon & Quetzal (1-0) 0min14 Quetzal whip with strap on Nero (1-1) 0min23 Hadrian face smash into vehicle on Quetzal (2-1) Extinction on Rubicon (Feud score Quetzal & Rubicon 4 Darwin's legacy 16)
Konari beat Matinee Idol 0min09 (Strict Shawn was referee) counted out
Indigo beat Benedict 0min44 (Lenient Larry was referee) Blue Streak
Nano beat Latasha 0min24 (Strict Shawn was referee) Sleeper Hold
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Raze beat Gunnar 0min39 (Fast count Frank was referee) Dq'd
P.O.W Tag Team Title Match Pendekar & Shylock beat (P.O.W tag Team Champions) Drake Ikkon & Stigma 1min07 Pendekar Sito Makikomi on Drake Ikkon (DrakeIkkon & Stigma reign lasted for 8 days)(This is Shylock 1st reign & Pendekar 2nd reign as POW tag team champions)
P.O.W Heavyweight Title Match (P.O.W Heavyweight Champion) Puma beat Excalibur 0min04 (Slow count Stewart was referee) Dq'd
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 15, 2013 9:31:56 GMT -5
Loved that last card Bazzy.
|
|
|
Post by Bazzy on Jun 29, 2013 9:03:39 GMT -5
May 12th held at The Ecclesiastes convention center
(Feud) Konari beat Onami ?min?? (Slow count Stewart was referee) Dq'd after a wild out of the ring
T.K beat Silas 0min16 (Lenient Larry was referee) Onward Soldier
Indigo beat Hanuman 0min24 (Lenient Larry was referee) Colors of the Rainbow
(Tag) Zed Marlowe & Totalis beat Mensar & Saboteur 1min19 (Strict Shawn was referee) Totalis Bracketbuster on Saboteur
Tycho Rigetheous beat Marco Lionheart Sabino 0min44 (Lenient Larry was referee) Hammer Fist
(Feud) Xenia beat Rhiannon 0min47 (Strict Shawn was referee) Mother Russia (Feud score Rhiannon 11 Xenia 4)
Pendragon beat Marduuk 0min36 (Lenient Larry was referee) Running Lariat
(Tag) Jack Flood & Dark Star Creature beat Darwin's Legacy (w/ Dr Barnabas) 1min12 (Lenient Larry was referee) Jack Hood original Outlaw on Nero
Cypher beat Ahnu 0min34 (Fast count Frank was referee) Inverted Neckbreaker
P.O.W Ladies Title Match (P.O.W Ladies Champion) Morgana beat Desdemona 0min38 (Lenient Larry was referee) Ricochet
P.O.W Heavyweight Title Match (P.O.W Heavyweight Champion) Puma beat Dante 0min13 (Fast count Frank was referee) Sideswipe
|
|