|
Post by Bazzy on Jul 12, 2013 2:25:31 GMT -5
May 21st held at The Fotades Foundations
(Feud) P.O.W Cruiserweight Title Match (P.O.W Cruiserweight Champion) Hiroshi Ashigaru Yamada beat Raul Anaconda Valerjo (with 9 card injury) 0min06 (Strict Shawn was referee) Belly to belly suplex & pinned (Feud score Ashigaru 15 Anaconda 6)
Excalibur beat Indo 1min37 (Strict Shawn was referee) Point of the Shield
Trent Lawles talk show guest was Cypher Trent "Cypher you are behind 0-12 in your feud with Conundrum . Can you beat Conundrum ?" Cypher "Don't think that I can beat Conundrum then ? . How about tonight our match because a Circinus Cell Match ? . I will show you ."
Nurse Elizabeth beat Mistress Naraka 0min41 (Fast count Frank was referee) General Anesthesia
(Feud) Macro beat Tycho Righteous 0min11 (Slow count Stewart was referee) Flying Dropkick (Feud score Macro 15 Tycho Righteous 3)
(Tag) Drake Ikkon & Stigma beat Jack Flood & Dark Star Creatue 0min40 (Lenient Larry was referee) Stigma Stigmata on Dark Star Creature
Pendragon beat Konari 1min13 (Fast count Frank was referee) Overthow
(Feud) Total Anarchy Match - Zealot beat Benedict 0min34 (Fast Count Frank was referee) Sidewalk slam on an empty seat & pinned
Xenia beat Nano 0min24 (Scourge was referee) Falling face Slam
Euritar beat Thayne 0min17 (Fast count Frank was referee) Merciless
(Feud) Circinus Cell Match Conundrum beat Cyper 2min34 (Slow count Stewart was referee) Turnbuckle disaster & pinned (Feud score Cypher 0 Conundrum 12) After the match Conundrum attacked Cypher Lightning clothesline - bar - forearms to face - Ground and Pound
P.O.W tag Team Title Match (P.O.W Tag Team Champions) Pendekar & Shylock beat Shadowstrike 1min08 Dq'd after a wild out the ring brawl
P.O.W Commissionoer Prodigy fined Conundrum $7,000 for attacking Cypher
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Raze beat T.K 0min10 Awakening
|
|
|
Post by Bazzy on Aug 31, 2013 8:19:04 GMT -5
May 23rd "Flood's Conspiracy PPV" Line up held at The Rubalcaba Caves , Neptune
(Feud) Excalibur v Dr Payne
Rhiannon v Nurse Elizabeth
(Feud) Nightmare Matrix match - Silas v Gunnar
(Tag) Zed Marlowe & Totalis v Darwin's Legacy
Hanuman v Conundrum
Dante v The Zealot
(Feud) Castor Chain match - Marco Lionheart Sabino v Euritar
(Feud) Pictor 4 Corners Marduuck v Matinee Idol
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Raze v Pendragon
POW Tag Team Title Match (POW Tag Champions) Pendekar & Shylock v Drake Ikkon & Stigma
POW Ladies Title Match (POW Ladies Champion) Morgana v Xenia
POW Heavyweight Title Match Macro v (POW Heavyweight Champion) Puma
|
|
|
Post by Bazzy on Sept 26, 2013 10:05:43 GMT -5
May 23rd held at The Rubalcaba caves "Flood's Conspiracy" PPV Results
On Trent Lawless talk show guest was Excalibur who was bitch slapped by Trent .
(Feud) Dr Payne beat Excalibur 0min14 (Strict Shawn was referee) Spinning back kick (Feud score Excalibur 6 Dr Payne 3) - After the match Excalibur attacked Trent Lawless with kick to knee - neck crank and Black Diamond
Rhoannon beat Nurse Elizabeth 0min12 (Strict Shawn was referee) Banshee Wail
(Feud) Nightamre Matrix match Gunnar beat Silas 0min56 (Slow count Stewart was referee) Cobra Clutch (Feud score Silas 6 Gunnar 13)
(Tag) Totalis & Zed Marlowe beat Darwin's Legacy 0min18 (Lenient Larry was referee) Zed Marlowe Clampdown on Nero
Conundrum beat Hanuman 0min21 (Scourge was referee) Dq'd
P.O.W Commissioner Prodigy fined Excalibur $27,000
(Feud) Castor Chain Match Marco Lionheart Sabino beat Euritar 1min14 (Fast count Frank was referee) Biceps slicer (Feud score Marco Lionheart 12 Euritar 6)
Dante beat The Zealot 1min09 (Slow count Stewart was referee) Heaven
(Feud) Pictor 4 Corner Match Marduuk beat Matinee Idol 1min46 (Slow count Stewart was referee) (Feud score Marduuk 7 Matinee Idol 0)
Inter-Stellar Title Match Pendragon beat (Inter-Stellar Champion) Raze 0min11 (Slow count Stewart was referee) Overthrow (Raze's reign lasted for 57 days)(This is Pendragon's 3nd reign as Inter Stellar Champion)
P.O.W Tag Team Title Match (P.O.W Tag Team Champions) Pendekar & Shylock beat Stigma & Drake Ikkon 0min20 (Fast count Frank was referee) Shylock Fallout on Stigma
P.O.W Ladies Title Match Xenia beat (P.O.W Ladies Champion) Morgana 0min27 (Scourge was referee) Mother Russia (Morgana reign lasted for 49 days)(This is Xenia's 2nd reign as P.O.W Ladies Champion)
P.O.W Heavyweight Title Match (P.O.W Heavyweight Champion) Puma beat Macro 0min57 (Strict Shawn was referee) Flying Knee Drop
|
|
|
Post by Bazzy on Oct 21, 2013 8:59:48 GMT -5
May 29th held at the Alta - Aurrelius spiraldome
P.O.W Cruiseweight Title Match (P.O.W Cruiserweight Champion) Hiroshi Ashigaru Yamada beat Tycho Righteous 0min16 (Strict Shawn was referee) Dq'd
(Feud) Mistress Naraka beat Latasha 1min42 (Lenient Larry was referee) Dq'd after a wild out the ring brawl (Feud score Mistress Naraka 7 Latasha 1)
Trent Lawless talk show guest was Cypher Trent "Your current feud score is 0-12 v Conundrum . You simply can not beat Conundrum ?" Cypher "Tonight I will start to put that record , right ."
Marduuk beat Ahnu 0min30 (Slow count Stewart was referee) Thracian Bomb
(Feud) Conundrum beat Cypher (with a 3 card injury) 0min15 Dq'd after a wild out the ring brawl (Feud score Cypher 0 Conundrum13)
Shadow Strike beat Zed Marlowe & Totalis 0min08 (Fast count Frank was referee) Skulk Shadowstrike on Zed Marlowe
Rhiannon beat Desdemona 0min37 (Strict Shawn was referee) Banshee Wail
Gunnar beat Marco Lionheart Sabino 0min43 (Strict Shawn was referee) Safety Off
(Feud) Onami beat Konari 1min14 (Lenient Larry was referee) Fear Strike (Feud score Konari 0 Onami 3)
Dante beat Raul Anaconda Valerjo (with a 7 card injury) 0min20 (Fast count Frank was referee) Back kick
Benedict beat Indigo 0min54 (Fast count Frank was referee) Rolling knee bar
P.O.W Tag Team Title Match Saboteur & Mensar (w/ Cordanus) beat (P.O.W Tag Team Champions) Shylock & Pendekar 0min27 (Scourge was referee) Mensar Hostile takeover on Pendekar (Pendekar & Shylock reign lasted for 59 days)(This is Mensar & Saboteur 1st reign as P.O.W Tag team champions) - After the match Shylock armbar Cordanus - Shylock Powerslam on Cordanus - Pendekar elbow to Saboteur face - Pendekar slammed through announcer's table
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Pendragon beat Excalibur 0min21 Overthrow
|
|
|
Post by Bazzy on Nov 6, 2013 3:58:28 GMT -5
June 6th held at the Otari outlands pavilion , Hydra
(Feud) Silas beat Gunnar 1min01 (Strict Shawn was referee) Head Stomp (Referee was hurt 0minn till 0min56) (Feud score Silas 9 Gunnar 10)
Trent Lawless talk show guest was Rubicon & Quetzal Rubicon "How is Dr Barnabas doing , boys ?"
Onami beat Thayne 1min23 (Slow count Stewart was referee) Dq'd
P.O.W Commissioner Prodigy fined each Shylock & Pendekar $100,00 for attacking Cordanus , Mensar & Saboteur
Mistress Naraka beat Nurse Elizabeth 2min29 (Slow count Stewart was referee) Swinging Neckbreaker & pinned
(Feud) Quetzal & Rubicon beat Darwin's Legacy 0min21 (Strict Shawn was referee) Dq'd (Feud score Quetzal & Rubicon 5 Darwin's Legacy 16)
The Zealot beat Macro 1min25 (Lenient Larry was referee) Overzealous
(Feud) Cetus Strap Match Marduuk beat Matinee Idol 0min49 (Feud score Marduuk 10 Matinee Idol 0)
Shadow Strike beat Jack Flood & Dark Star Creature 0min27 (Fast count Frank was referee) Band of Thieves on Jack Flood
(Feud) Prince of Darkness Match Marco Lionheart Sabino beat Euritar 0min23 (Fast count Frank was referee) Euritar tries a suplex and tries and is pinned by Lionheart (Feud score Marco Lionheart Sabino 15 Euritar 6)
Conundrum beat Hanuman 1min22 (Scourge was referee) Loaded Question
T.K beat Raze 2min37 (slow count Stewart was referee) Onward Soldier
(Feud) (P.O.W Ladies Champion) Xenia beat Rhiannon 0min40 (Strict Shawn was referee) Mother Russia (feud score Rhiannon 11 Xenia 7)
P.O.W Heavyweight Title Match (P.O.W Heavyweight Champion) Puma beat Dante 0min52 (Fast count Frank was referee) Sideswipe
|
|
Deleted
Deleted Member
|
P.O.W Fed
Nov 6, 2013 4:09:41 GMT -5
via mobile
Post by Deleted on Nov 6, 2013 4:09:41 GMT -5
Been reading this for quite awhile now. Well put together and enjoyed the card. Too bad for Cypher though.
|
|
|
Post by Bazzy on Dec 5, 2013 5:13:22 GMT -5
June 12th held at The ACU University Fieldhouse
P.O.W Cruiserweight Title match (P.O.W Cruiserweight Champion) Hiroshi Ashigaru Yamada beat Drake Ikkon 0min44 (Lenient Larry was referee) Counted out
(Feud) Latasha beat Mistress Naraka 1min42 (Fast count Frank was referee) Dina Devastation (Feud score Mistress Naraka 7 Latasha 4)
Ahnu beat Silas 0min32 (Strict Shawn was referee) Exitima Master
(Feud) 1st Blood Match Dr Payne beat Excalibur 1min28 (Fast count Frank was referee) (feud score Excalibur 6 Dr Payne 6)
Trent Lawless talkshow guest was Konari who got bitchslapped by Trent
(Feud) Conundrum beat Cypher (with 1 card injury) 0min28 (Scourge was referee) Loaded Question (Cypher 0 Conundrum 16)
(Tag) Shadowstrike beat Totalis & Zed Marlowe 0min47 (Strict Shawn was referee) Counted out
(Feud) Onami beat Konari 1min35 (Slow count Stewart was referee) Violent toss to mat & pinned (Feud score Konari 3 Onami 3)
T.K beat Marco Lionheart Sabino 0min47 (Slow count Stewart was referee) Onward Soldier
(Feud) Nano beat Desdemona 0min12 (Slow count Stewart was referee) Dq'd for Bite marks (Feud score Nano 10 Desdemona 12) - After the match Desdemona ttacked Nano with spit in eye - jawbreaker - flying elbow drop - side suplex & hissing face claw
(Feud) The Zealot beat Benedict 0min28 (Lenient Larry was referee) Overzealous (Feud score Benedict 3 The Zealot 15)
P.O.W Tag Team Title Match Quetzal & Rubicon beat (P.O.W Tag Team Champions) Mensar & Saboteur 1min19 (Strict Shawn was referee) Rubicon Anguish on Saboteur (This is Rubicon & Quetzal 1st ever reign as POW Tag Team Champions)(Mensar & Saboteur reign lasted for 14 days)
Inter-Stellar Title Match Marduuk beat (Inter-Stellar Champion) Pendragon 0min25 (Strict Shawn was referee) Thracian Bomb (This is Marduuk 1st ever reign as Inter-Stellar Champion)(Pendragon reign lasted for 20 days)
|
|
|
Post by Bazzy on Jan 7, 2014 4:18:11 GMT -5
June 24th (saw day as GWF PPV Budgiemania) held at The Genaro gardens , Altair "Dirty Deeds" PPV my last ever card
(Feud) Thayne v Anhu in a Titan Death match
Cypher v Dr Payne
Hanuman v Zealot
(Tag) Shylock & Pendekar v Drake Ikkon & Stigma
Morgana v Latasha
Macro v TK
(Feud) Konari v Onami in Circinus Cell Match
Dante v Indigo
Inter-Stellar Title Match (Inter-stellar Champion) Marduuk v Conundrum
P.O.W Ladies Title Match Nano v (P.O.W Ladies Champion) Xenia
P.O.W Tag Team Title Match (P.O.W Tag Team Champions) Quetzal & Rubicon open challenge
P.O.W Heavyweight Title Match Raze v (P.O.W Heavyweight Champion) Puma
|
|
|
Post by Bazzy on Feb 18, 2014 4:37:20 GMT -5
Final ever show "Dirty Deeds" PPV results June 24th (The same day as G*W*F head Budgiemania PPV) at the Genaro gardens , Altair
(Feud) Titan Death Thayne beat Ahnu (slow count Stewart was refere) No Quarter
Trent Lawless talk show guest was Onami Onami spoke "I have been to see Commissioner Prodigy and requested that he changed tonight's special match v Konari from a Circinus Cell to a Castor Chain match" Trent "Why ?" Onami (just smiled)
Morgana beat Latasha 0min41 (Fast count Frank was referee) Ricochet
T.K beat Macro 1min35 (Slow count Stewart was referee) Onward Soldier
Dr Payne beat Cypher 0min45 (Lenient Larry was referee) K.O Temple Claw
(Tag) Drakke Ikkon & Stigma beat Shylock & Pendekar 0min52 (Strict Shawn was referee) Drake Ikkon Ikonic on Pendekar
The Zealot beat Hanuman 0min31 (Fast count Frank was referee) Overzealous
Dante beat Indigo 1min21 (Slow count Stewart was referee) Hell
(Feud) Castor Chain Match Onami beat Konari 1mino5 Fear Strike
Inter-Stellar Title Match (Inter-Stellar Champion) Marduuk beat Conundrum 0min11 (Slow count Stewart was referee) Tracian Bomb
P.O.W Ladies Title Match (P.O.W Ladies Champion) Xenia beat Nano (with a 4 card injury) 0min45 Figure Four Leglock
P.O.W Tag Team Title Match (P.O.W Tag Team Champions) Rubicon & Quetzal beat Shadow Strike 0min16 (Strict Shawn was referee) Dq'd for using Band of Thieves
P.O.W Heavyweight Non-Title Match Raze beat (P.O.W Heavyweight Champion) Dq'd
|
|